apuntant a la lluna...

Apunta a la lluna i, si falles, almenys seràs entre les estrelles

D’aquí quatre dies la meva vida serà completament diferent al que ha sigut durant el darrer any. Avui ha tocat iniciar aquest canvi.

M’he llevat sobre dos quarts de set del matí, com cada dia. M’he dutxat i he esmorzat, com cada dia. He anat caminant a un quart de vuit fins la parada del bus urbà de Mollet, com cada dia, i m’ha portat fins la estació de Renfe, també com cada dia. He hagut de córrer per agafar el tren de les vuit menys quart, com cada dia, que em porta a Passeig de Gràcia, des de on he agafat el 22 fins als Jardinets, per darrer dia. A partir d’aquí, ja res no tornarà a ser igual.

He arribat a la meva taula de planta 5 del edifici d’ACC1Ó sobre dos quarts de nou. Com de costum, la resta del departament encara no havia arribat. Aquests moments de tranquil•litat a la feina són els que més m’agraden. Pausadament, he anat a omplir el got d’aigua i me l’he pres mentre mirava per la finestra de Passeig de Gràcia, veient com s’anava il•luminant poc a poc l’Hotel Fuster, de la mateixa manera que tot l’equip d’ACC1Ó m’ha il•luminat en els darrers sis mesos.

Companys, com bé defineix el vostre logo, sou una gent 10. Sempre m’heu tractat com un més, i això, per a un becari (estudiant en pràctiques per la Maria) és molt important. Sempre que aportava alguna idea, se m’escoltava, o se’m deixava fer el que creia i després se’n valoraven els resultats. Moltes gràcies per confiar en mi.

Avui he aprés que no tots els regals s’han d’embolicar. Us he de donar les gràcies per rebre el regal d’estar al vostre costat aprenent coses noves cada dia, paraules estranyes, excels rocambolescos, Power Points fins l’infinit. M’alegra treballar amb vosaltres. M’encanten les bromes sarcàstiques del Ignasi, les queixes del Emili, aquelles reunions on la Maria té un full amb mil i una idees, veure com l’Albert arriba tard cada dia, la paciència de la Montse amb el telèfon, la serietat d’en Raül i el lideratge de l’Enric. I-DREAM team.

Avui ha començat el canvi. Ens veiem a la lluna amics!
Per l'empresa. Som-hi!






0 comentarios:

Publicar un comentario