apuntant a la lluna...

Apunta a la lluna i, si falles, almenys seràs entre les estrelles

Dissabte a la nit, durant la “festa” de comiat em van entregar un regal molt especial. Quan el vaig obrir no sabia ben bé de què es tractava, fins que vaig veure el logo del “Sanger”. Aleshores, tot un seguit d’emocions van recórrer el meu cos mentre intentava llegir les dedicatòries que m’havien dedicat els “profes”.

És cert que a la vida he tingut molta gent que m’ha anat ensenyant coses, des de la guarderia fins a la universitat, però no sé perquè ells són diferents. Potser perquè els nostres camins es van trobar a l’edat que més marca, en aquells moments en que un es fa com a persona i en els que els estímuls del seu entorn són més importants. Potser perquè sempre van estar allà quan els necessitava, ajudant-me, aconsellant-me... potser perquè ells són especials...

Lluís, Xavi, Marta, Susana, Manel, MºJosé, Miquel, Miren, Xavi C. Joan Ramón, Francesc, Carol, Marc, Júlia, Tanja, Manolo, Georgina, Morte, Màxim, Glòria, Rosa, Bertolín i tota la resta...sou genials i mai us oblidaré.

Ja fa sis anys que vaig deixar el Sanger com a alumne però cada vegada que passo pel davant de la nostra escola se’m posa la pell de gallina només de pensar la quantitat de records que vaig viure allà dins. M’encanta quan us trobo pel carrer i ens parem a parlar sobre com ens va la vida, i sobre com ens anirà.

De la vostra ensenyança em quedo amb allò més important. Els valors: El respecte per la gent i per les coses, el tenir criteri propi, el sacrifici i la feina ben feta.

Aquesta samarreta dedicada i firmada per tots vosaltres m’ha fet moltíssima il•lusió. No m’ho esperava, de veritat. M’heu regalat un petit espai dins del vostre cor i mai ho oblidaré.

Per acabar, m’agradaria comentar especialment una de les vostres dedicatòries: “Si dius que ets del Sant Gervasi, t’obriran totes les portes”. No sé si això és cert, però de ben segur que, amb el que m’heu ensenyat, les aconseguiré obrir.

Agraït per sempre més.










0 comentarios:

Publicar un comentario