apuntant a la lluna...

Apunta a la lluna i, si falles, almenys seràs entre les estrelles

El canvi no s’atura i cada dia que passa sento que ja mai més podré repetir segons quines coses. Avui li ha tocat el torn a acomiadar-se de la Biblioteca, aquest espai que mentre fas la ESO i el Batxillerat creus que és prohibit però que quan arribes a la uni el trobes salvador.

Quantes tardes ens hem quedat estudiant als “zulos” de la Biblio? Quantes vegades hem hagut d’escoltar la musiqueta dels pitufos, la macarena o el New York New York quan era l’hora de tancar i ens volien fer marxar? Ho trobaré a faltar.

Trobaré a faltar el arribar els diumenges a les 9:55 i veure com tens davant teu un centenar d’estudiants com tu, a qui no deuen estimar massa a casa i per això decideixen passar els diumenges en grup, compartint apunts, fotocòpies i xuletes, això si, en arribar, trobes lloc. En conec més d’un que després de venir amb cotxe s’ha hagut de tornar a casa perquè no hi havia ni un sol lloc lliure... desesperant.

En fi, la tradició diu que un no pot dir que ha estudiat a Industrials si no ha escrit res o bé als lavabos o bé als separadors dels “Zulos”. Com les portes dels lavabos ja estan massa pintades, jo m’he decidit més aviat per la segona opció, i us adjunto la imatge que ho prova.

Espero d’aquí uns anys passejar per la Diagonal amb el meu fill i entrar a la biblio, anar al meu Zulo de sempre, treure la fusta separadora i que encara continuï el meu missatge... seria genial no?












0 comentarios:

Publicar un comentario