apuntant a la lluna...

Apunta a la lluna i, si falles, almenys seràs entre les estrelles

Demà és el dia dels enamorats. Bé, de fet ho serà per a tots els enamorats del món excepte per als catalans, que ho celebrem per Sant Jordi i que encara no em caigut del tot en la tradició anglosaxona, però tot arribarà.

Caminar aquests dies per Stockholm és d’allò més romàntic. Totes les botigues tenen apunt infinitat d’objectes en forma de cor que esperen ser regalats demà, dia de Sant Valentí. Nosaltres no volíem deixar passar la ocasió de fer-nos algun regal i, aprofitant que avui és el nostre 43è “cumplemes”, la meva princesa m’ha volgut obsequiar amb uns muffins “innovadors”.

Així que un cop a casa m’ha sorprès amb la seva última creació: Mitja dotzena de roses de Muffins. I és que normalment les roses se les regalo jo, però avui hem intercanviat els papers i ella les ha preparat per a mi... T’estimu!

Mai deixeu de sorprendre a la gent!











0 comentarios:

Publicar un comentario